بزرگترین مرکز فروش اینترنتی بدلیجات در ایران

برندهای برتر دنیا در بدلیجات

معرفی برندهای برتر دنیا در زمینه بدلیجات

در این مطلب می خوانید

برندهای برتر دنیا در بدلیجات، استفاده روزانه از بدیلجات برای داشتن استایلی متفاوت و خاص از موارد داری اهمیت بین اشخاص است. هم خانم ها و هم آقایان شیک پوش همیشه به دنبال اکسسوری هایی متناسب با سبک استایل خود هستند.

از چه برندهایی در بدلیجات استفاده کنیم ؟

استفاده درست از بدلیجات می تواند به مراتب نتیجه مطلوب تری از استفاده جواهرات به همراه داشته باشد.

البته نه استفاده از هر بدلیجاتی ، موضوع صحبت ما در این مقاله بدلیجاتی با کیفیت و مرغوب است که درساخت آن از متریال مناسب  استفاده شده است.

برندهای برتر دنیا در بدلیجات

برند ژوپینگ (XUPING)

از معروف ترین برند های بدلیجات موجود در دنیا، میتوان به برند XUPING اشاره کرد. بدلیجات برند XUPING از جنس مس هستند که با روکش آب طلای 24 عیار، 18 عیارو 14 عیار وارد بازار می شوند. برند XUPING علاوه بر داشتن تنوع بسیار بالا در محصولات خود تمرکز خود را روی کیفیت و ضد حساسیت بودن بدلیجات این برند گذاشته است.

همینطور ضد حساسیت بودن محصولات برند XUPING ، از دلایل محبوبیت و معروفیت این برند بوده.

 

برندهای برتر دنیا در بدلیجات

برند (M&L XUPING)

این برند از زیر مجموعه های برند XUPING می باشد با این تفاوت که قابلیت ضد حساسیت ندارد، اما این به آن معنا نیست که این برند بی کیفیت است.

این برند با بهره گیری از بهترین متریال روز، در استفاده از، محصولات خود از صدر نشینان لیست بدلیجات برندینگ در دنیا می باشد.

برند (YSX)

کمپانی برند YSX کار خود را از سال 2004 در چین آغاز کرد، که به دلیل ارائه سبک خاصی از بدلیجات به شهرت جهانی دست یافت. جنس بدلیجات این برند از مس و روکش آب طلا می باشد که باعث درخشندگی و جذابیت بدلیجات برند YSX می شود.

این برند با داشتن تنوع و کیفیت بالا جزعه برند های شناخته شده دنیاست.

برند استنلس استیل (STAINLESS STEEL)

در ساخت محصولات برند Stainless Steel از استیل ضد زنگ و مقاوم استفاده شده است، که باعث میشود محصولات این برند در هنگام تماس با آب کیفیت و رنگ خود را از دست ندهند.

اصولا بدلیجاتی که دارای برند هستند، کیفیت و ماندگاری خیلی بالاتری نسبت به دیگر بدلیجات دارند.

قیمت بدلیجات برند

قیمت بدلیجات برندینگ بسته به نوع محصول ، میزان کیفیت ، کشور سازنده محصول و… متفاوت است. به دلیل هزینه های بالای طلا و قابل دسترس نبودن استفاده از طلا برای همه اشخاص بدلیجات گزینه مناسبی است.

امروزه از طلا بیشتر می توان برای امر سرمایه گذاری استفاده کرد و استفاده از بدلیجات برای استفاده روزانه مناسب تر است. البته همانطور که در ابتدای مطلب گفته شد موضوع صحبت ما درباره بدلیجات برندینگ و با کیفیت است.

چراکه افراد به دنبال جواهرات و بدلیجات جایگزین برای طلا میگردند و طلا کالایی با ارزش و جذاب است ، پس قطعا جایگزین آن باید کالایی به همان اندازه جذاب باشد. مجموعه مود خوب با استفاده از بهترین برند های روز دنیا در فروشگاه خود ، سعی بر این دارد که توجه هر سلیقه ای را به خود جذب کند.

امیدواریم این مطلب برای پیدا کردن سبک بدلیجات و اکسسوری های مورده استفاده تان مفید واقع شده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مشابه